logo_ny.png

jule

KONFIRMANDER 2024-25

Kære kommende konfirmander og forældre

Jeg glæder mig til at se jer 1. september i Kollerup kirke kl. 10.30

Jeg lovede at vende tilbage med tidspunktet for forberedelsen, der starter ugen op til efterårsferien. Vi skal mødes hver tirsdag kl. 14.30-16 i sognehuset i Jelling. Nogle gange kører vi til Kollerup eller Vindelev.

Vi bliver et hold der er blandet med dem, der skal konfirmeres i Kollerup Kirke og nogle der skal konfirmeres i Jelling Kirke.

Jeg vil gerne at I tilmelder jer forberedelsen på nedenstående link. Det er vigtigt at I tilmelder jer til Kollerup sogn (IKKE til Jelling Sogn)

Til højre/nedenfor kan I se de gange I skal komme til gudstjeneste i efteråret.

sognepræst Birgitte Rosager Møldrup     Tlf.nr. 75871528/26461285/brm@km.dk

Det er altid muligt at komme til at tale med en præst - også anonymt på nettet. Se en video om det her!

Konfirmanderne skal komme til gudstjeneste følgende søndage 2024:

1. september 10.30 i Kollerup - indskrivning til konfirmation

8. september kl. 10.30 i Vindelev.. Høstgudstjeneste. Husk grønt/frugt/blomster

6. oktober kl. 10.30 i Vindelev Kirke

17. november kl. 14.00 i Kollerup Kirke

1. december kl. 10.30 i Kollerup Kirke. Første søndag i advent.

En dag i julen! Se gudstjenesteliste på hjemmesiden.

kirker.png

Kollerup og Vindelev Sogne, Sognepræst Birgitte Rosager Møldrup - brm@km.dk - Tel. 75 87 15 28 - Mob. 26 46 12 85 - Kollerupvej 9A