KOLLERUP VINDELEV SOGNEHUS

kollerupkirke og sognehus lige (2)

Kollerup-Vindelev Sognehus, Hygumvej 68, 7300 Jelling, blev taget i brug lørdag den 18. januar 2020. Det fungerer både som arbejdsplads og værksted for graverne der er ansat ved de 4 kirkegårde: Kollerup, Vindelev, Hvejsel og Ildved i samarbejdet KIRSAM, og i husets anden del er der præstekontor og mødelokale for sognets arrangementer. Det er muligt for sognets beboere at låne eller leje huset til almindelige møder, sammenkomster, mindesamvær og lign. (dog ikke til fest).

VEDTÆGTER FOR KOLLERUP-VINDELEV SOGNEHUS

HUSORDEN FOR KOLLERUP-VINDELEV SOGNEHUS

Graver Heidi L. Hansen er Sognehus-ansvarlig og kan ved spørgsmål kontaktes:21565474, kirsam@mail.dk

Der er nedsat en sognehus-udvalg under menighedsrådet:

Heidi Lundberg Hansen, graver og sognehus-ansvarlig

Verner Utoft, medlem af menighedsrådet