jelling_kirke2

INTERNATIONAL CHURCH JELLING  - EN MENIGHED PÅ MANGE SPROG

Jelling Kirke har løbende aktiviteter, der henvender sig til de mennesker, der bor på asylcentret, og andre i sognet, der ikke har dansk som modersmål, samt de danskere, som har lyst til at lære denne gruppe at kende.

INTERNATIONAL COFFEE

I sognehuset i Jelling er der er et mødested for asylansøgere og lokale hver tirsdag. Vi mødes kl. 16.00 i kirken til en kort gudstjeneste med musik. Dem, som ikke vil i kirke, kommer kl. 16.00 i sognehuset, hvor vi drikker kaffe/te og spiser et stykke kage, mens vi hygger os sammen.
Af og til laver vi et internationalt sammenskudsgilde i sognehuset. Datoerne offentliggøres på Facebooksiden ”International Church Vejle and Jelling”.

Alle i sognet er altid velkomne til at deltage i vores internationale arrangementer.

Vi har brug for frivillige til at deltage i selve arrangementet, og dermed bidrage til kulturmødet.

Ved spørgsmål, kontakt:Migrantpræst Birgitte Rosager Møldrup – tlf: 26 46 12 85 – brm@km.dk

INTERNATIONAL CHURCH IN JELLING
The church in Jelling has several activities for people who don’t have Danish as their first language.

INTERNATIONAL COFFEE  Every Tuesday at 15.30-17 in Sognehuset, Gormsgade 19, 7300 Jelling.

Come at 16.00 if you want to join us for a short service and communion in Jelling Church.

Come at 16.30, if you don’t want to go to church. We meet in sognehuset to drink coffee or tea and enjoy some time together.

Everybody is welcome – regardless of religion. Sometimes we cook and eat together. The dates will be on Facebook on “International Church Vejle and Jelling”.