logo_ny.png

MINIKONFIMANDER 2024

KÆRE ALLE I 3. KLASSE (efter sommerferien 2024)

Alle, der efter sommerferien 2024 skal gå i 3. klasse, inviteres hermed til 6 gange minikonfirmand hen over efteråret ved sognepræsterne Gitte Bjerre og Birgitte Møldrup. Vi begynder tirsdag d. 27. august i Kollerup kirke og sognehus. Forløbet vil bestå af fortælling og sang. Minikonfirmanderne skal lære deres kirke at kende, og derfor vil vi også være i de fire kirker på skift, og der er frugt hver gang. Menighedsrådene sørger for, at børnene bliver hentet i bus på Kollerup Skole kl. 14.00. Bussen kører børnene tilbage til Kollerup Skole så de er der 15.30. Tilmelding senest 16. august.

Vi slutter af med en børnegudstjeneste tirsdag d. 1. oktober kl. 17 med efterfølgende fællesspisning i Kollerup kirke og sognehus.

Planen for forløbet er følgende:

• Tirsdag d. 27. august:

Kollerup kirke og sognehus

• Tirsdag d. 3. september:

Ildved Kirke

• Tirsdag d. 10. september:

Vindelev Kirke

• Tirsdag d. 17. september:

Hvejsel kirke

• Tirsdag d. 24. september:

Konfirmandstuen i Hvejsel

• Tirsdag d. 1. oktober:

Kollerup kirke og børnegudstjeneste samme sted kl. 17.00

Vi håber, at mange har lyst til at være med - og beder jer om at melde tilbage til os hurtigst muligt, men senest d. 22. aug. Vi glæder os til at se jer!

Gitte Sandager Bjerre, Præst i Hvejsel og Ildved, Tlf. 7587 3322, gsw@km.dk

Birgitte Rosager Møldrup, Præst i Kollerup og Vindelev, Tlf. 2646 1285, brm@km.dk

kirker.png

Kollerup og Vindelev Sogne, Sognepræst Birgitte Rosager Møldrup - brm@km.dk - Tel. 75 87 15 28 - Mob. 26 46 12 85 - Kollerupvej 9A