Hvis dette nyhedsbrev ikke vises korrekt kan det læses online her

Brakteat beskåret (2)

NYHEDSBREV APRIL 2024

VINDELEVSKATTEN

Torsdag den 11. april og torsdag den 18. april kl. 21.00 vises en dokumentar i to dele "Guldfeber i Vindelev"  på DR2 om guld-fundet og de hændelser, der kom i kølvandet. Det kan også ses på dr.dk.

kaffe

FORMIDDAGSCAFÈ

Onsdage kl. 10-11.30 byder formiddagscafeen indenfor til hyggelige timer i sognehuset med en mad, kaffe, sang og en god historie. Onsdag 24. april kommer Mogens Ladegaard og fortæller om "Da freden kom til Hornstrup" og om lærer P.J. Petersen. Man må meget gerne komme i god tid, da der vil være et bord med materiale om temaet. Alle er velkomne!

BEDEDAGSSTUNDfoldede hænder-634x950

Fredag 26. april kl. 17.00 i Kollerup Kirke. Store Bededag er blevet afskaffet som officiel helligdag. Men det er jo ikke det samme, som at bededag ikke kan markeres. Teksterne fra biblen, som man gennem mere end 300 år har læst på denne dag, findes jo endnu. Derfor vil vi afholde en lille eftermiddagsgudstjeneste – en stund med læsning af disse tekster, bønner, musik og et par salmer. Kom forbi Kollerup Kirke til en halv time i bededagens tegn.

Læs om kommende gudstjenester & arrangementer på www.kollerupkirke.dk

Kollerup og Vindelev Sogne, Sognepræst Birgitte Rosager Møldrup - brm@km.dk - Tel. 75 87 15 28 - Kollerupvej 9A
Frameld nyhedsbrev